1. Rezerwacja usług z naszej
oferty możesz dokonać:
- osobiście w gabinecie masażu,
- telefonicznie pod nr.
+48 737 87 96 78
- w wiadomości
SMS lub
WhastApp
- lub e-mailowo:
kontakt@jawspa.pl
2. Ze względów organizacyjnych prosimy o punktualne przybycie na zarezerwowany termin. Dla własnego komfortu, zachęcamy do przybycia na umówiony zabieg ok. 5 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia.
3. Aby bez kosztowo odwołać, przełożyć umówiony termin należy powiadomić gabinet (w dowolnej formie: mailem na adres mailowy
kontakt@jawspa.pl, sms lub wiadomością WhastApp pod numerem gabinetu:
+48 737 87 96 78)
minimum 6 godzin wcześniej. Za odwołanie/zmianę terminu dokonane później niż 6 godzin przed planowanym rozpoczęciem zabiegu, obowiązuje opłata w wysokości 20% wartości zamówionych usług. W przypadku braku odwołania lub zmiany rezerwacji, pobierana jest opłata w wysokości 50% wartości zamówionych usług.
Wyżej określone zasady zmiany umówionego terminu dotyczą również masaży/zabiegów zaplanowanych dla Gości hotelu Caspar, które zakupili w ramach pakietu wypoczynkowego.
4. Niewykorzystane w umówionym terminie zabiegi, wchodzące w skład pakietu wypoczynkowego zakupionego w hotelu Caspar przepadają. Klientowi nie przysługuje wówczas zwrot pieniędzy lub inna forma rekompensaty.
5. Przed rezerwacją terminu należy zapoznać się z
przeciwskazaniami ogólnymi oraz przeciwskazaniami do konkretnego (wybranego) masażu/zabiegu, które opublikowane są na stronie www gabinetu
JAwSPA.
Ogólne przeciwwskazania do masaży i zabiegów kosmetycznych (terapii, zabiegów) na twarz, stopy, dłonie, ciało to: implant w ciele, rozrusznik serca, ciąża, grzybice, stany zapalne ropne i alergiczne, świeże blizny, niezagojone rany, brodawki, zmiany dermatologiczne rozsiane lub ropne, uczulenie na składniki zawarte w preparatach, nadwrażliwość skóry, epilepsja, choroby żył, wady serca, zaawansowana choroba nadciśnieniowa, karmienie piersią, nowotwory złośliwe i niezłośliwe, choroby narządów wewnętrznych, zmiany dermatologiczne, krwotoki i tendencje do ich występowania, ostre i podostre stany zapalne, przerwanie ciągłości skóry, wczesne okresy po złamaniach, skręceniach, zwichnięciach, choroby reumatyczne, cukrzyca, trwające leczenie, niedawno przebyty zabieg medyczny.
6. Rezerwacja terminu jest równoznaczna z brakiem jakichkolwiek przeciwskazań do wykonania masażu/zabiegu.
7. Zawsze należy poinformować terapeutę/masażystę o wszystkim co dotyczy zdrowia (w tym np. przebytych chorobach, operacjach, leczeniu - wszystkim co może mieć wpływ na przebieg masażu), w tym o złym samopoczuciu lub dyskomforcie w trakcie masażu.
8. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usług gabinetu za zgodą rodzica/opiekuna.
9. Dzieci poniżej 13 lat mogą korzystać z oferty gabinetumasażu pod warunkiem uzyskania zgody rodziców lub opiekunów i zawsze w towarzystwie osoby dorosłej.
10. Osoby, które spożyły alkohol lub środki odurzające, cierpią na choroby zakaźne, mają wysypki lub uszkodzenia skóry, nie mogą skorzystać z oferty gabinetu masażu.
11. Gabinet masażu JAwSPA nie jest gabinetem fizjoterapii czy gabinetem masażu "sanatoryjnyjnego", a wykonywane zabiegi są zabiegami kosmetycznymi oraz relaksacyjnymi.
12. Przed rozpoczęciem zabiegu zalecamy korzystanie z ciepłego prysznica, co przyczyni się do większego odprężenia i zwiększy komfort w trakcie zabiegu.
13. Bezpośrednio przed i po zabiegu należy kąpieli słonecznych.
14. W celu zapewnienia Państwu większego komfortu przed zabiegiem na ciało, zalecamy powstrzymanie się od spożywania ciężkich i obfitych posiłków.
15. Terapeuta ma prawo odmówić kontynuowania zabiegu lub przerwać jego wykonanie w przypadku niestosownego zachowania Gościa.
16. Gabinet JAwSPA to przestrzeń stworzona do relaksu i odprężenia, dlatego prosimy o wyłączenie telefonów komórkowych.
17. W ofercie gabietu znajdują się również
VOUCHERY podarunkowe (zaproszenia), które można zakupić na zasadach określonych na stronie internetowej gabinetu:
www.JAwSPA.pl oraz poniżej:
- Voucher można kupić telefonicznie, mailowo, SMS lub wiadomości na WhatsApp.
- Voucher jest dostępny w formie papierowej, eleganckiego zaproszenia lub elektronicznie w formacie pdf umożliwiającej jego wydrukowania - wysyłany na podany adres e-mail lub w wiadomości na WhatsApp.
- Voucher w formie papierowej można odebrać osobiście z gabinetu (po wcześniejszym ustaleniu terminu) lub na recepcji hotelu Caspar. Może byc również (za dodatkową opłatą) wysłany pocztą lub do paczkomatu Inpost.
- Standardowa ważność vouchera to 3 miesiące od dnia zakupu. Istnieje możliwość przedłużenia ważności o kolejny m-c za dodatkową opłatą, w wysokości 10% wartości vouchera.
- Voucher może być przeniesiony na inną osobę, po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem gabinetu.
- Voucher zostaje uznany za zrealizowany: po upływie jego terminu ważności lub w sytuacji kiedy klient nie odwołał uzgodnionego i zarezerwowanego terminu realizacji vouchera na min. 6 godz. przed planowanego terminu.
- Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
18. Za usługi oferowane w gabinecie można zapłacić:
- z góry, przelewem na numer konta:
27 1750 1312 6889 8168 9455 8063
-
na miejscu: blikiem lub gotówką.