Zawsze wtedy, gdy potrzebujesz czasu dla siebie - zaaopiekowania. Masaż jest Ci potrzebny, gdy odczuwasz napięcie i stres, masz problemy z mięśniami, ból pleców lub potrzebujesz relaksu i regeneracji.
Masaż pomoże Ci złagodzić dolegliwości, poprawić samopoczucie i przywrócić harmonię ciała i umysłu.
Gabinet masażu znajduje w strefie Wellness w Hotelu*** restauracji Caspar w Cieplicach - dzielnicy Jeleniej Góry.
Jak trafić?
Plac Piastowski 28, naprzeciwko Filli Politechniki Wrocławskiej (Pałac Schaffgotschów).
Po wejściu do hotelu, po lewej stronie jest recepcja, a po prawej szklane drzwi prowadzące do Strefy Wellness. Gabinet jest na końcu korytarza po lewej stronie.
Jeśli to Twoja pierwsza wizyta - prosimy zapoznaj się z regulaminem naszego gabinetu oraz każdorazowo z przeciwwskazaniami do masażu/zabiegu, z którego będziesz korzystać.
Nie ma konieczności specjalnego przygotowania.
Warto jednak, aby około półtorej godziny przed zabiegiem unikać ciężkich i obfitych posiłków.
Dodatkowo, po ciężkim dniu, również dla własnego komfortu warto przed masażem wziąć ciepły prysznic. Zapewni on nie tylko odświeżenie, ale pomoże rozluźnić i rozgrzać mięśnie, zapewniając jeszcze większe efekty relaksacyjne.
Aby uniknąć niezręcznych sytuacji podkreślamy, że masaż zawsze odbywa się w bieliźnie Klienta lub jednorazowej.Przeciwskazania ogóne go masażu znajdują się pod linkiem: https://jawspa.pl/przeciwskazania oraz przy każdym masażu/zabiegu, który mamy w ofercie.
Ponieważ zależy nam nie tylko na Państwa komforcie, relaksie i przyjemności, ale również bezpieczeństwie, dlatego przypominamy, aby ZAWSZE poinformować terapeutę/masażystę o wszystkim co dotyczy zdrowia (w tym np. przebytych chorobach, operacjach, leczeniu - wszystkim co może mieć wpływ na przebieg masażu).
Gabinet zapewnia zarówno:
- ręcznik do przykrycia ciała w trakcie masażu,
- jak również bieliznę jednorazową oraz klapki jednorazowe przy zabiegach wymagających wizyty pod prysznicem.
Naturalnie pozostawiamy Tobie możliwość skorzystania z własnego ręcznika.
Na masaż nie musisz zabierać ze sobą konkretnych przedmiotów. Przyjdź z dobrym nastawieniem i otwartym umysłem - pozwól nam się sobą zaopiekować
Zapewniamy odpowiednie wyposażenie i wszystko, czego potrzebujesz do komfortowego doświadczenia masażu. Skoncentruj się na relaksie i oddaniu się chwili
Zrelaksuj się i pozwól terapeucie zadbać o Twoje potrzeby.
Podczas większości masaży i terapii, pacjent odsłania te części ciała, które są niezbędne do przeprowadzenia zabiegu.
Przed rozpoczęciem terapii masażysta omawia, jakie obszary będą objęte zabiegiem i dokładnie instruuje, co należy odsłonić.
Naszym priorytetem jest zapewnienie komfortu pacjentowi podczas całego zabiegu. Dbamy o to, abyś czuł się swobodnie i zrelaksowany.
Za nasze usługi możesz zapłacić:
- gotówką
- blikiem pod linkiem: https://zrzutka.pl/5swmrx/pay (płatność błyskawiczna)
- lub przelewem* płatność "z góry" przed masażem na poniższy numer konta:
27 1750 1312 6889 8168 9455 8063 (księgowanie zazwyczaj kolejnego dnia roboczego)
*W przypadku kiedy masaż będzie odwołany zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie gabinetu pełna kwota jest zwracana na konto Klienta.
Płacąc gotówką wspierasz polskich przedsiębiorców. Banki i Operatorzy kart pobierają dodatkową płatność za każdą płatność bezgotówkową
Nie. Odczuwalny ból podczas masażu nie jest wskaźnikiem jego skuteczności.
Wręcz przeciwnie, masaż powinien być bezbolesny, aby uniknąć zaostrzenia dolegliwości.
Choć niektórzy preferują intensywne masaże głęboko tkankowe lub sportowe, odczuwany ból powinien być kontrolowany i terapeutyczny.
Masażysta zawsze prosi o informację na temat komfortu i nacisku, więc w przypadku zbyt dużej nieprzyjemności wystarczy to zgłosić.
Naszym celem jest zapewnienie masażu, który przyniesie oczekiwane efekty, jednocześnie respektując granice tolerancji klienta.
Tak. Co więcej zalecamy przybycie na masaż około 5 minut wcześniej, aby móc się odpowiednio przygotować i wyciszyć przed rozpoczęciem zabiegu.
Niestety, nie możemy wydłużyć czasu masażu w przypadku spóźnienia. Zazwyczaj mamy kolejne umówione sesje, dlatego bardzo ważne jest przestrzeganie ustalonej godziny.
Bardzo prosimy o punktualność.
Oczywiście. Możesz dokonać zmiany terminu wizyty telefonicznie, za pośrednictwem wiadomości SMS lub WhatsApp.
Prosimy o dokonywanie zmian maksymalnie 6 godzin przed planowanym terminem wizyty.
Często zadawane pytania